MIZUNO SPORTSTYLE
MIZUNO(Global)
2016
Mizunoのグローバル向け新ブランドのタグラインとステイトメント。同社としては初めてファッションの文脈のプロダクトラインです。
とことんパフォーマンスのためにものづくりを続けてきたブランドのレガシーを、シンプルな言葉の組み合わせで表現しました。ブランドを体現する言葉として、プロダクトのシュータン裏の刺繍やアパレルラインのタグやデザイン要素として展開されています。
Tagline and brand statement for Mizuno’s new global brand.
This is the company’s first product line created within a fashion context. We expressed the legacy of a brand that has relentlessly pursued performance through a simple combination of words. Serving as the embodiment of the brand, these words appear as embroidered details on the back of shoe tongues, as tags on apparel, and as design elements across the collection.
随時ご相談を受け付けております。
「まだプロジェクト化していないけれど、まず考えを聞いてほしい」
「ざっくりと金額を知りたい」「こんなことはできますか?」など、
現在のフェーズや状況を問わず、お気軽にご連絡ください。
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「まだプロジェクト化していないけれど、まず考えを聞いてほしい」「ざっくりと金額を知りたい」「こんなことはできますか?」など、現在のフェーズや状況を問わず、お気軽にご連絡ください。